Trenuj, biegaj z BTM RUNNERS

Trenuj, biegaj z BTM RUNNERS

trenuj biegaj z btm

Wszyscy pamiętamy ile wysiłku, potu i bólu kosztowało nas pierwsze przebiegnięte w całości 10km. Ale radość była bezcenna i niesamowita – i w cale nie chodzi tu o jakiś rekordowy czas. Sam fakt zrobienia tego już był/jest sporym powodem do dumy.

Pamiętamy wszyscy, którzy mamy już to za sobą - ale jeśli dopiero zaczynasz lub zastanawiasz się o rozpoczęciu przygody z bieganiem to wszystko jeszcze przed Tobą. Początki są trudne i nie ma co się czarować. Wszystko oczywiście zal...eży od kondycji, budowy ciała oraz dotychczasowej aktywności. Trzeba przyjąć do świadomości, że na początku będzie boleć a potem? „Ból przemija, chwała jest wieczna” Można się z tym zgodzić jeśli te 10 km wystarczy Ci w zupełności. Ale jeśli Cię wciągło na tyle, że chcesz więcej i szybciej, marzy się dystans półmaratonu (21,097km) a może nawet maratonu (42,195km) warto się zastanowić co dalej? Jak prowadzić trening? Informacji na ten temat można znaleźć w Internecie mnóstwo i to nie raz wydaje się sprzecznych – a to tylko dlatego, że nie ma tylko jednej właściwej drogi po za tą, że trening, trening, trening czyni mistrza. A więc aby poprawiać swoje osiągi nie można przestać trenować. Aby treningi przynosiły więcej korzyści - w postaci poprawy wyników - powinny być one urozmaicone. "Klepiąc" non stop ten sam dystans w tym samym tempie dochodzimy do momentu, że więcej nie jesteśmy wstanie osiągnąć. I dlatego trzeba sobie "dokręcić śrubę", podkręcić tempo, więcej się zmęczyć. Jeśli w pojedynkę nie chce Ci się wykonywać tego typu treningów lub nie wiesz jak to robić albo wydaje się, że to głupio wygląda (na prawdę słyszeliśmy różne opinie) - przyjdź na nasze treningi. Zanim dopadnie Cię „samotność długodystansowca” przyjdź i trenuj razem z nami. Trenowanie w grupie motywuje do wzmożonego wysiłku.

 Zmieniamy więc lekko formułę naszych treningów. Do tej pory wspólny trening odbywał się tylko w czwartek.

Teraz wspólne treningi będą się odbywały dwa razy w tygodniu.

I tak, zapraszamy:

- Wtorki: ćwiczymy siłę biegową: w Parku Miejskim co tydzień na zmianę z biegiem crossowym w DSD/Segiet.

- Czwartki: w ramach Ćwiartek Biegowych w Parku Miejskim interwały na zmianę z wybieganiem po parku.

 

Jeśli dopiero zaczynasz nie bój się, powiedz nam o tym na treningu, pomożemy i dopasujemy Twój trening do możliwości.

Spełnij Swoje biegowe marzenia z BTM RUNNERS