Charytatywny Bieg Sztafetowy "Stówka dla"

Charytatywny Bieg Sztafetowy "Stówka dla ..."

plkat dla Malwiny

Wszystkie szczegóły na naszym wydarzeniu: Charytatywny Bieg Sztafetowy "Stówka dla ..."

Ćwiartki Biegowe

W każdy czwartek o godz. 19:00 zapraszamy do Bytomskiego Parku  na kolejnym treningu biegowym w ramach naszych cotygodniowych Ćwiartek Biegowych. Zapraszamy absolutnie wszystkich chętnych do wspólnego biegania, truchtania po parkowych alejkach naszego parku.
Spotykamy się przy wejście do parku od strony Urzędu Miasta, czekamy przy pierwszej ławce.

36783073 978553492325599 2200595587244490752 n

PLAN TRENINGOWY

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z bieganiem powiedz nam o tym przed treningiem.

Pomożemy dopasować intensywność do możliwości.

Sierpien

TRENING CROSSOWY

Zapraszamy na nasze treningi crosowe, które odbywają sią na terenie Dolomity Sportowa Dolina oraz sąsiadującego Rezerwatu Segiet.

W czasie wakacji spotykamy się we wtorki o godzinie 18.00 na parkingu przy stoku narciarskim DSD ul. Blachówka 94.

Duża ilość zieleni, piękny rezerwat buków stanowi wspaniałą odmianę biegu miejskiego. 

Duże zróżnicowanie terenu daje możliwość zrobienia dobrego treningu siłowego.

Dystans około 10km w spokojnym tempie - nie ścigamy się. Stopień trudności wyznaczją liczne podbiegi o różnej długości i nachyleniu.

A jeśli komuś będzie mało można wykonać podbiegi na stok narciarski 35m w górę :)

 Plakat trening crossony dsd segiet18 2 mały

 

 

 

Trenuj, biegaj z BTM RUNNERS

Trenuj, biegaj z BTM RUNNERS

trenuj biegaj z btm

Wszyscy pamiętamy ile wysiłku, potu i bólu kosztowało nas pierwsze przebiegnięte w całości 10km. Ale radość była bezcenna i niesamowita – i w cale nie chodzi tu o jakiś rekordowy czas. Sam fakt zrobienia tego już był/jest sporym powodem do dumy.

Pamiętamy wszyscy, którzy mamy już to za sobą - ale jeśli dopiero zaczynasz lub zastanawiasz się o rozpoczęciu przygody z bieganiem to wszystko jeszcze przed Tobą. Początki są trudne i nie ma co się czarować. Wszystko oczywiście zal...eży od kondycji, budowy ciała oraz dotychczasowej aktywności. Trzeba przyjąć do świadomości, że na początku będzie boleć a potem? „Ból przemija, chwała jest wieczna” Można się z tym zgodzić jeśli te 10 km wystarczy Ci w zupełności. Ale jeśli Cię wciągło na tyle, że chcesz więcej i szybciej, marzy się dystans półmaratonu (21,097km) a może nawet maratonu (42,195km) warto się zastanowić co dalej? Jak prowadzić trening? Informacji na ten temat można znaleźć w Internecie mnóstwo i to nie raz wydaje się sprzecznych – a to tylko dlatego, że nie ma tylko jednej właściwej drogi po za tą, że trening, trening, trening czyni mistrza. A więc aby poprawiać swoje osiągi nie można przestać trenować. Aby treningi przynosiły więcej korzyści - w postaci poprawy wyników - powinny być one urozmaicone. "Klepiąc" non stop ten sam dystans w tym samym tempie dochodzimy do momentu, że więcej nie jesteśmy wstanie osiągnąć. I dlatego trzeba sobie "dokręcić śrubę", podkręcić tempo, więcej się zmęczyć. Jeśli w pojedynkę nie chce Ci się wykonywać tego typu treningów lub nie wiesz jak to robić albo wydaje się, że to głupio wygląda (na prawdę słyszeliśmy różne opinie) - przyjdź na nasze treningi. Zanim dopadnie Cię „samotność długodystansowca” przyjdź i trenuj razem z nami. Trenowanie w grupie motywuje do wzmożonego wysiłku.

 Zmieniamy więc lekko formułę naszych treningów. Do tej pory wspólny trening odbywał się tylko w czwartek.

Teraz wspólne treningi będą się odbywały dwa razy w tygodniu.

I tak, zapraszamy:

- Wtorki: ćwiczymy siłę biegową:  bieg crossowy w DSD/Segiet z podbiegami.

- Czwartki: w ramach Ćwiartek Biegowych w Parku Miejskim interwały na zmianę z wybieganiem po parku.

 

Jeśli dopiero zaczynasz nie bój się, powiedz nam o tym na treningu, pomożemy i dopasujemy Twój trening do możliwości.

Spełnij Swoje biegowe marzenia z BTM RUNNERS